הפרעות שינה

נוטלים כדורי שינה? תבחרו כדור שאינו מסוכן

קשה לכם להירדם בלילה? כדורי שינה יכולים להיות פתרון לבעיות שינה, בתנאי שיודעים איך להשתמש בהם וממה להיזהר
29/07/2012

נדודי שינה ותסמונת הרגל חסרת המנוח

נשים בהריון וסופורטאים מכירים זאת מקרוב: תסמונת הרגל חסרת המנוח שמאופיינת בדחף בלתי נשלט להזיז את הרגליים, גורמת לנדודי שינה ונחשבת להפרעת שינה כרונית. למדו כאן על אודות סימפטומים ודרכי טיפול

9/05/2011
בעיות שינה

שינה טובה זה לא חלום

תפקיד השינה היה ונותר אחת התעלומות הגדולות של המין האנושי. על פי גישות מסוימות, הדרך לבדוק מהו תפקיד השינה היא לברר אילו שינויים פיזיולוגים, התנהגותיים וקוגניטיביים נגרמים עקב חוסר שינה. מחקרים רבים מחזקים את ההשערה כי שינה טובה חיונית לבריאות פיזית ונפשית טובה
10/11/2010
טונייט לטיפול בנדודי שינה

מנדודי שינה לשינה עריבה – חלק שני

כדי לרפא בעיות שינה מתרכז הטיפול בחיזוק מערכת הדם. על מנת לשפר את איכות השינה ואת המעבר מערות לשינה מומלצת אכילת מזונות בעלי אנרגיה מצננת ומרגיעה (כגון שעורה, חיטה, אבטיח ותה ירוק) ועל הימנעות ממזונות בעלי אנרגיה חמה (כמו בשר בקר ואלכוהול) שיכולים לגרום לנדודי שינה.
17/06/2010
טיפול היפנוטי מיטיב עם אנשים הסובלים מהפרעות שינה

מנדודי שינה לשינה עריבה - סקירת שיטות טיפול

זו הכתבה הראשונה בסדרה בה נסקור מגוון של טיפולים פסיכולוגים, הוליסטיים ומשלימים לטיפול ולהתמודדות עם בעיות שינה והפרעות שינה שונות. מקורן של הפרעות שינה רב ושונה מאדם לאדם, קיימות מבחר סיבות שמצריכות חשיבה הוליסטית ואישית לטיפול במתלוננים על נדודי שינה.
17/06/2010
טונייט לטיפול באינסומניה

אינסומניה של בני הגיל השלישי

כמחצית מבני ה- 60 פלוס סובלים מנדודי שינה ויש לכך כמה פתרונות יעילים. מבוגרים שישנים היטב זוכים לבריאות נפשית וגופנית טובה יותר.
6/06/2010
חוסר שינה

השפעה של חוסר שינה על בריאותינו הכללית

אל תתנו לנדודי השינה לשבש את חייכם, שינה טובה היא ערובה לחיים טובים ומאוזנים. חוסר שינה משפיע על מנגנוני גופנו ועל בריאותינו הכללית. טונייט, תרופה ללא מרשם, להקלה בהפרעות שינה זמניות מספקת פתרון לבעיה. טונייט מיועדת כעזר לשינה ואינה ממכרת.
3/06/2010
נדודי שינה

מנצחים את נדודי השינה

לא מצליחים להירדם בלילה? מתעוררים פעמים רבות במהלך הלילה או מתעוררים עם אור ראשון? ייתכן שגם אתם סובלים כעת מהפרעות שינה. מחסור בשינה עלול לשבש את החיים, אך כיום שיטות טיפול שונות יסייעו לכם עם בעיות השינה כך שתוכלו להירדם בקלות ולקום רעננים
31/05/2010
כדורי שינה

כל מה שרציתם לדעת על טיפול בנדודי שינה

כמעט כל האוכלוסייה סובלת בשלב זה או אחר בחייה מנדודי שינה. בין אם אתם עוברים תקופה לחוצה ובין אם יש סיבה אחרת בגללה אתם לא נרדמים – אין צורך להמשיך לסבול. כיום תוכלו למצוא בבית המרקחת כדורי שינה ללא מרשם רופא שיסייעו לכם לעבור את הלילה ולקום בבוקר רעננים
31/05/2010
מחסור בשינה

לא מצליחים להירדם? טיפים לשינה טובה

הלילה הגיע, אתם עייפים ומנסים להירדם אבל ללא הצלחה. נשמע לכם מוכר? מסקר שערך ארגון הבריאות העולמי (WHO) בישראל עולה כי כ-30% מהישראלים סובלים מבעיות שינה. אז אם גם אתם סובלים מנדודי שינה, כל הטיפים שיעזרו לכם לישון טוב מידי לילה
27/04/2010
נדודי שינה או שינה בלתי מספקת

נדודי שינה או אינסומניה – כל המידע

מחקרים מראים שכל אחד סבל בעברו או יסבול במהלך חייו מנדודי שינה. מה מדיר שינה מעינינו וכיצד ניתן להתמודד עם הבעיה? על כך בכתבה שלפניכם
22/07/2010
חצי טבליית טונייט ולישון

מתבגרים, נדודי שינה זה לא בשבילכם

מתבגרים זקוקים לשינה בת כתשע שעות אך מחקרים עדכניים מוכיחים שהם ישנים פחות משמונה שעות בלילה. הרגלי השינה של מתבגרים השתנו מאוד בשנים האחרונות. הם מבלים מחוץ לבית עד לשעות הלילה המאוחרות ולעיתים רבות שותים ממריצים ואלכוהול, צופים בטלוויזיה שעות רבות או גולשים ללא הפסק ברשתות החברתיות.
3/06/2010
חוסר שינה

איך למנוע חוסר שינה ולהחזיר את הלילה לשליטתכם

אם גם אתם מתקשים להירדם אתם בוודאי מחפשים לכך פתרון. חשוב לבחון את אורך החיים שלכם כדי לבדוק אולי אתם גורמים לעצמכם לקושי בהירדמות, אך אם חוסר השינה נמשך חשוב לטפל בנושא באמצעות אכילה נכונה, התעמלות, צמצום המתח הנפשי וטיפול תרופתי פשוט
31/05/2010
הפרעות בשינה

הרגלים של שינה

רובינו הולכים לישון כבר ב- 11 בלילה ונרדמים תוך 18 דקות ל-7 שעות שינה. מי שסובלים מנדודי שינה יירדמו רק אחרי 30 דק' מול הטלוויזיה והסיבה הנפוצה ביותר לנדודי שינה הינה לחץ.
12/05/2010

סובלים מהפרעות שינה? היזהרו לא לעלות במשקל

אנשים רבים יודעים שהפרעות שינה גורמות לירידה בעירנות במהלך היום, לקשיים בריכוז, לירידה ביכולות הקוגניטיביות ועוד, אך לא כולם יודעים כי הפרעות שינה יכולות לגרום גם לעליה במשקל. לפניכם תמצית ממחקר אחרון שנערך בנושא
11/07/2012

מה לא לעשות כשסובלים מנדודי שינה?

שינה היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני האדם. בשביל שנהיה חיוניים ויעילים במהלך היום, אנחנו צריכים לישון טוב בלילה. לצערנו, לא תמיד הפעולה הטבעית כל-כך, היא גם פשוטה ליישום וחלקנו סובלים מנדודי שינה תקופתיים ללא סיבה
2/05/2012

התעוררתם באמצע הלילה? כל הדרכים לחזור לישון

שוב התעוררתם באמצע הלילה ולא הצלחתם לחזור לישון? סובלים מנדודי שינה? יש מספר פעולות שיעזרו לכם לחזור לישון: החל מדמיון מודרך, ויסות הטמפרטורה ועד ארוחה קלה. לפניכם כל הטיפים שיהפכו את הלילה שלכם לטוב יותר
5/02/2012
לישון טוב

לישון טוב גם כשיש תינוק בבית

נולד לכם תינוק חדש? זה לא אומר שאתם חייבים להיפרד לשלום משנת הלילה האיכותית שלכם, לפחות לא לזמן רב. אל תשכחו, חוסר שינה מתמשך עלול לפגוע בתפקודכם.
8/06/2010
הפרעות שינה

הפרעות שינה ? אתם לא לבד

חלקים גדולים של האוכלוסייה הבוגרת סובלים מהפרעות שינה. לפעמים מספיק לשנות רק כמה מההרגלים שלנו כדי לשפר את איכות השינה, אבל במקרים אחרים מומלץ להיעזר בתכשירים ובעזרי שינה, שיסייעו לנו לישון שינה רציפה עד הבוקר.
קפרה לטיפול בחולי אפילפסיה

כמה עובדות על אפילפסיה

מה המשותף בין אלכסנדר מוקדון, וינסנט ון גוך ואגתה כריסטי? שלושתם, כמו מפורסמים רבים אחרים בעולם, סבלו מאפילפסיה - שמה הלועזי של מחלת הכפיון, המוכרת יותר כ"מחלת הנפילה". האפילפסיה צברה לאורך השנים מוניטין ידוע לשמצה, אבל כיום אנשים הלוקים במחלה יכולים לנהל חיים מלאים ורגילים, בעיקר הודות לטיפול תרופתי יעיל.
טיפטיפות
טפטפים
פמינה
אקילו ספורט
לאם
נורלבו