אוסטאופורוזיס וסידן

סידן מהצומח

צמחונות ואוסטאופורוזיס, הכל על סידן מהצומח

צמחונים וטבעונים הנמנעים מצריכת מזונות מהחי יכולים להפחית את הסיכון לאוסטאופורוזיס בסיועם של מקורות צמחיים עשירים בסידן. מזונות אלו יעניקו לצורכים אותם שלל רכיבים תזונתיים איכותיים ויספקו הגנה לעצמות בפרט ולגוף בכלל
5/03/2014
תוספת סידן למניעת אוסטאופורוזיס

מה הסיכונים של מחלת אוסטאופורוזיס?

הסיכון המרכזי במחלת האוסטאופורוזיס הוא בחשאיותה. ברוב המקרים היא מתגלה עקב שבר בחוליות הגב, בשורש כף היד או בצוואר הירך כאשר היא במצב חריף ומתקדם. קראו כאן על אודות הסיכונים העיקרים באוסטאופורוזיס ועל האופן שבו ניתן להתמודד עם השלכותיה
17/03/2013

מסת עצם תקינה בגיל ההתבגרות תמנע אוסטאופורוזיס

מחקרים מראים כי גיל ההתבגרות הוא קריטי עבור התפתחות תקינה של העצמות. פעילות גופנית, תזונה עשירה בסידן, חשיפה מבוקרת לשמש ושימוש בתוספי סידן יסייעו להתפתחות תקינה מסת העצם בתקופה זו של גדילה מואצת ויפחיתו באופן משמעותי את הסיכון לחלות באוסטיאופורוזיס בגיל מבוגר
28/03/2012

אוכלים ובונים: מניעת אוסטאופורוזיס על ידי תזונה נכונה

אוסטאופורוזיס, מחלה הגורמת לדילול העצם ולהפיכת העצמות לשבירות, היא מחלה שכיחה הפוגעת בכל אישה שלישית במהלך חייה. הרפואה עדין איננה יודעת לרפא אוסטיאופורוזיס ולכן הדבר הנכון ביותר הוא למנוע את היווצרות המחלה. בואו ללמוד מה לאכול מגיל צעיר וכיצד לשמור על העצמות באמצעות תזונה נכונה
14/04/2011

האם אני בקבוצת סיכון לחלות באוסטאופורוזיס?

למרות מה שנהוג לחשוב, בריחת סידן עלולה לפגוע באוכלוסיות שונות, ולא רק במבוגרים. בחלק מהגורמים למחלה אפשר לשלוט ואף למנוע מראש, אבל יש גורמים שלא ניתנים לשליטה. כך תדעו אם אתם בסכנה לחלות באוסטיאופורוזיס
14/10/2010

שמירה על בריאות העצם - המלצות ארגון האוסטאופורוזיס העולמי

צריכת הכמות היומית המומלצת של סידן - בין אם באמצעות מזון, תוספים, או שילוב של השניים - היא הכרחית לשמירה על חוזק העצם ויכולה למלא תפקיד מכריע במניעת שברים הנובעים מאוסטיאופורוזיס. בכתבה המלצות לצריכה יומית של סידן וויטמין D ומחשבון להורדה.
14/06/2010

מחשבון סידן

נסיון דרונט

טיפטיפות
אקילו ספורט
טפטפים
מוקוליט
גייסטליך
לאם