תוספי תזונה

מינון ויטמין די מותאם לכל גיל

האם אתם צורכים ויטמין D במינון שמומלץ לגילכם?

ארגוני בריאות ורופאים ברחבי העולם ממליצים על תוסף ויטמין D לבוגרים, תינוקות וקשישים וניתן ליטול אותו בצורה פשוטה ובטוחה, אך האם ניתן לסבול מעודף ויטמין D? כך תדעו מהי כמות הוויטמין המתאימה לכם
18/07/2010
תוספי מזון להגנה מנזקי השמש

המזון שישמור עליכם מנזקי השמש

הקיץ התחיל ואיתו גם הבילויים בים ובבריכה. חשיפה לשמש יכולה לגרום לקמטים, כתמים וכווית שמש. החדשות הטובות: קיימים מזונות שיוכלו להגן עליכם מהשמש ולשמור על עורכם בריא וצעיר לאורך זמן
7/07/2010
סכנות החשיפה לשמש

שיזוף בקיץ – לא מה שחשבתם

הקיץ הגיע ורבים מוצאים מפלט מהחום בבילוי בים עם משפחה, חברים או לבד. חשוב לזכור שלצד ההנאה הים עלול להיות מקום מסוכן. לפניכם כמה עובדות על שהייה ממושכת בשמש, בחוף הים וגם במקומות אחרים
6/07/2010
תוספי מזון סידן וויטמין D

התוספת שלא תמיד תופסת

סביבת החיים המודרנית מציעה שפע של תוספי מזון שאמורים לשפר את איכות החיים, ולסייע להתגבר על חוסר בוויטמינים, מינרלים וחומרים חיוניים אחרים בגוף. על אף שתוספי המזון זמינים ביותר מומלץ לקחת תוספי תזונה רק לאחר בדיקת דם מאבחנת.
5/07/2010
תוסף תזונה

כך תקבלו את כל הוויטמינים החיוניים מהמזון שאתם אוכלים

ויטמינים המצויים במזונות השונים חשובים לבריאות ותזונה נכונה. אך חשוב שתדעו שיש מזונות שמפריעים לספיגת ויטמינים בגוף ולכן עלינו לצרוך אותם בנפרד. לעומת זאת מזונות אחרים יש לצרוך ביחד על מנת לשפר את רמת הספיגה בגוף.
5/07/2010
תוספי תזונה

תוספי מזון - מי נגד מי

מאז שמושגים כמו אנטי אוקסידנטים ("הטובים") ו- רדיקלים חופשיים (ה"רעים") חדרו לתודעתנו אנחנו תוהים איזה תוסף תזונה כדאי לנו לקחת כדי להתגונן מפני מחלות המודרניזציה (לחץ, עישון, הפרעות שינה, חוסר פעילות גופנית ותזונה לקויה).
1/07/2010
ויטמין D

בחנו את עצמכם: האם חסר לכם ויטמין D?

גם בישראל, הנחשבת למדינה שטופת שמש במרבית ימות השנה, אנחנו סובלים ממחסור בוויטמין D, הנוצר מחשיפה לשמש. איך זה יתכן? ימים ארוכים במשרד, קרמים המגנים על העור, גוון עור ועוד. אז איך בכל זאת נגרום לגופנו להשלים את המחסור?
30/05/2010

שמירה על בריאות העצם - המלצות ארגון האוסטאופורוזיס העולמי

צריכת הכמות היומית המומלצת של סידן - בין אם באמצעות מזון, תוספים, או שילוב של השניים - היא הכרחית לשמירה על חוזק העצם ויכולה למלא תפקיד מכריע במניעת שברים הנובעים מאוסטיאופורוזיס. בכתבה המלצות לצריכה יומית של סידן וויטמין D ומחשבון להורדה.
14/06/2010
טיפול בבעיות בגיל המעבר

גיל הבלות שאלות ותשובות

התקופה שבה עובר גוף האישה מיכולת פוריות לאי פוריות נקראת "גיל המעבר", והיא מתרחשת בדרך כלל בין הגילאים 40-55 . תקופה זו מאופיינת בהפסקת פעילות השחלות וירידה קיצונית ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון, עד להפסקה מוחלטת של הוסת.
28/04/2010
מה לאכול על מנת להאט את הזדקנות עור הפנים

המלצות תזונתיות להאטת הזדקנות עור הפנים

אורח החיים המודרני, השגרה הלחוצה בארץ והרצון העז לגוף רזה וחטוב גורמים לנו לצרוך דיאטות מוגבלות ולא מאוזנות. תפריט שמספק את כל רכיבי התזונה בכמויות המומלצות ע"י ארגון הבריאות העולמי עלול להוביל אותנו להשמנת יתר (אם הוא לא נבנה ע"י דיאטנית).
14/04/2010
הגנה על העור שלך

ידע הוא יופי: כל מה שרצית לדעת על עורך

העור שלנו חשוף מדי יום למפגעים שונים כגון זיהום אוויר, עשן וקרני השמש. אז איך בכל זאת תשמרי על עור בריא, חלק וצעיר?
31/03/2010
ויטמין D לתינוקות

ויטמין D: לתינוקות עד גיל שנה

בביקורכם הראשון בטיפת החלב תאמר לכם האחות כי עליכם לתת לתינוק ויטמין D מדי יום עד להגיעו לגיל שנה. מה המינון הרצוי ולמה זה כל כך חשוב?
16/08/2009
תוספת סידן למניעת אוסטאופורוזיס

מה הסיכונים של מחלת אוסטאופורוזיס?

הסיכון המרכזי במחלת האוסטאופורוזיס הוא בחשאיותה. ברוב המקרים היא מתגלה עקב שבר בחוליות הגב, בשורש כף היד או בצוואר הירך כאשר היא במצב חריף ומתקדם. קראו כאן על אודות הסיכונים העיקרים באוסטאופורוזיס ועל האופן שבו ניתן להתמודד עם השלכותיה
17/03/2013

באילו מצבים בחיים כדאי לקחת כדורי ברזל?

תקופות שונות בחיים מאופיינות בגדילה מואצת, כמו תקופת הינקות, גיל ההתבגרות או הריון. בתקופות אלו מאגרי הברזל בגוף מתדלדלים במהירות ועשויים לגרום לאנמיה שגוררת הפרעה בתהליך הגדילה. איך מזהים חוסר בברזל וכיצד מגשרים עליו?
9/07/2012

מסת עצם תקינה בגיל ההתבגרות תמנע אוסטאופורוזיס

מחקרים מראים כי גיל ההתבגרות הוא קריטי עבור התפתחות תקינה של העצמות. פעילות גופנית, תזונה עשירה בסידן, חשיפה מבוקרת לשמש ושימוש בתוספי סידן יסייעו להתפתחות תקינה מסת העצם בתקופה זו של גדילה מואצת ויפחיתו באופן משמעותי את הסיכון לחלות באוסטיאופורוזיס בגיל מבוגר
28/03/2012
ויטמין D

הוכח במחקר: ויטמין D מפחית את הסיכון לחלות בסרטן

החשש ממחלת הסרטן מעודד רבים לשנות את הרגלי החיים: להימנע מעישון, להגביל את החשיפה לשמש ולאכול אוכל בריא. תופתעו לגלות שגם וויטמין D יכול להפחית את הסיכון שלכם לחלות בסרטן ולחזק את גופכם בצורה טבעית
20/06/2010
שמירה על העור מנזקי השמש

הקיץ מתקרב? טיפים לשמירה על עורך מנזקי השמש

רבים מאיתנו כבר מודעים לנזקים האסטטיים שהשמש גורמת לעורנו: כתמים, קמטים ובמקרים קיצוניים גם סרטן העור. אז איך בכל זאת תעברי את הקיץ בשלום ותשמרי על עור בריא?
14/03/2010
להילחם בקמטים

צעירה לנצח: כך תמנעי את הקמטים

כל אישה מעוניינת למנוע את הזדקנות עור הפנים ולטפח מראה בריא וקורן. אז עד שימציאו מכונה שתעצור את הזמן, קיימים פתרונות מוכחים שיכולים להפחית את הזדקנות העור ולשפר את המראה שלו. בואי להכיר את הדרכים המועילות ביותר לשיפור מראה העור ולמלחמה בקמטים.
16/02/2010
ויטמין D בחורף

החורף כאן. ויטמין D כבר לקחתם?

בחורף, אין כמו להתכרבל במיטה עם כוס שוקו חם ולא לצאת מהבית. אבל דווקא בתקופה זו בה אנחנו משתדלים להימצא רוב הזמן במקומות חמימים וסגורים חשוב לקחת ויטמין D. כך נגן על העצמות ונתחסן מפני מחלות שונות
27/01/2010
הקשר בין ןיטמין D והחשיפה לשמש

השמש מזיקה אז תוסיפו ויטמין D לתפריט

אם אתם מבלים את רוב שעות היום במשרד וקרן האור היחידה שאתם רואים היא מבעד לחלון, חשוב שתדעו כי יתכן ואתם סובלים ממחסור בויטמין D.
15/12/2009
 Previous Page Next Page 
פמינה יאנג
אקילו ספורט
טיפטיפות
מוקוליט
פמינה
טפטפים