המחשבה שלנו, הבריאות שלך
חיפושדלג על חיפוש
    דרושים
    תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

    מזכיר/ת מפעל - משרה זמנית

    מיקום המשרהקרית מלאכי
    היקף המשרה: 100%
    תאריך תחילת עבודה משוער: יוני 2020
    ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית במפעל התרופות ומעורבות בתחומי אחריות נוספים.

    תיאור התפקיד:

    • ניהול פעילות אדמיניסטרטיבית של המפעל.
    • ניהול יומן, תיאום פגישות למנהל המפעל.
    • אירוח ישיבות, אחריות על חדר ישיבות, טיפול בדואר פנימי וחיצוני ובמשלוחים,  הזמנת מוצרי מכולת וציוד משרדי, טיפול בקופה קטנה ובפנקסי אוכל, גיבוי בשער המפעל ובנושא הסעות במידת הצורך, טיפול בפקסים, תיוקים, שירותי מזכירות מלאים למנהל מפעל, זימון לפגישות, עבודה מול ספקים ונותני שירותים למפעל בתחומים שונים.
    • תמיכה במחלקת HR.
    • תחומי אחריות נרחבים נוספים- התפקיד הינו תפקיד מפתח.
    • המשרה הינה זמנית ל-5 חודשים

    דרישות התפקיד:

    • השכלה אקדמאית – יתרון.
    • שליטה מלאה בתוכנת ה OFFICE.
    • ניסיון בעבודה  מזכירותית.
    • ייצוגיות,  יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול, דינאמיות, יכולת חלוקת קשב גבוהה, שירותיות, אסרטיביות, יכולת עבודה בלחץ, אחריות, אמינות, יכולת למידה, הקפדה על פרטים קטנים ויכולת לעבוד בסביבה עם נהלים כתובים.
    • יכולת הגעה עצמית (ניידות).
    איך תרצו שנדבר?דלג על איך תרצו שנדבר?
    עבור לתוכן העמוד