המחשבה שלנו, הבריאות שלך
חיפושדלג על חיפוש
    דרושים
    תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

    רכז/ת מכירות ואדמיניסטרציה

    מיקום המשרההוד השרון
    היקף המשרה: 100%
    תאריך תחילת עבודה משוער: מיידי
    אחריות על מכירות טלפוניות לבתי מרקחת, תמיכה ומענה לצוות סוכני מכירות, טיפול באתרי מכירה און ליין, אדמיניסטרציה שוטפת של המחלקה, כולל ניהול מלאי, ניתוח דוחות, חשבוניות, ועבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מרובים.

    תיאור התפקיד:

    • מתן תמיכה ומענה לצוות סוכני מכירות השטח של החברה והנעתו לעמידה ביעדים חודשיים.
    • אחריות על קבוצת לקוחות - ביצוע מכירות טלפוניות של מוצרי החברה ללקוחות אלה, עמידה ביעדי מכירות אישיים לקבוצת בתי מרקחת פרטיים, עבודה טלפונית מול רוקחים, שיחות יוצאות ונכנסות, הדרכה טלפונית לרוקחים.
    • בקרה על תעודות משלוח, קליטת חשבוניות, עבודה בממשק מלא מול הנהלת החשבונות והמחלקה הכלכלית של הארגון, ניתוח דוחות. 
    • אחריות על ניהול מלאי המוצרים – בקרה על חוסרים, העברות בין מחסנים, עבודה מול תחזית.
    • טיפול באתרי מכירה און ליין וממשק מול הגורמים הרלוונטיים בנושא.
    • מתן שירותי אדמיניסטרציה בהתאם לצורך – תיאום פגישות , הכנת מצגות, הפקה דוחות  וכד'.
    • ממשקים מול קופות חולים, ספקים, מפיצים, מנהלי מוצרים, סוכנים ועוד.
    • עבודה מול קניינים ומנהלי פרסום ברשתות הפארם.

     

    דרישות התפקיד:

    • ניסיון ארגוני בתפקיד דומה – חובה.
    • תואר ראשון – יתרון.
    • ניסיון במכירות טלפוניות / שירות לקוחות טלפוני - יתרון
    •  עבודה מול פארמים וקמעונאות – יתרון רב.
    • שליטה בתכנת office (word, excel, power point) ברמה גבוהה.
    • שירותיות, ראש גדול, עצמאיות, סדר וארגון, תקתקנות, אחריות, יכולת עבודת צוות, יכולת מכירתית.
    איך תרצו שנדבר?דלג על איך תרצו שנדבר?
    עבור לתוכן העמוד