נוירופרמג’ן פסיכיאטריה

נוירופרמג’ן הינה בדיקה גנטית המיועדת למטופלים הנוטלים תרופות נוירופסיכיאטריות, אשר ניסו שתי תרופות ומעלה ללא הצלחה טיפולית ו/או הסובלים מתופעות לוואי.

מאניה דיפרסיה

מהי בדיקת Neuropharmagen?נוירופארמאג'ן ערכת אבחון גנטי

נוירופרמג’ן (NEUROPHARMAGEN) היא בדיקה גנטית שפותחה על ידי חברת AB-Biotics, ומספקת מידע פרמקוגנטי עבור 62 תרופות הנמצאות בשימוש שגרתי בטיפול במחלות נפשיות . המידע המתקבל מאבחון זה יכול לסייע לרופא המטפל בך בהתאמת טיפול תרופתי בטוח ויעיל יותר עבורך.

בדיקת נוירופרמג’ן (NEUROPHARMAGEN) מזהה מספר שונויות גנטיות בדנ”א, במטרה לסייע לרופא המטפל להתאים את הטיפול היעיל ביותר עבורך, במינונים מדויקים ומינימום תופעות לוואי.

לפרטים נוספים על הבדיקה ניתן לפנות לשירות לקוחות 1-700-500-220

https://neuropharmagen.ctsgenetics.co.il/

למי מתאימה בדיקת נוירופרמג’ן?

  • לסובלים מדכאון וחרדה
  • לסובלים ממחלה בי-פולארית (מאניה דפרסיה)
  • לסובלים ממחלת הסכיזופרניה
  • לאנשים אשר נוטלים תרופות נוירופסיכיאטריות, ללא הצלחה טיפולית ו/או הסובלים מתופעות לוואי.

איך מבצעים את הבדיקה?

נוירופרמג’ן הינה בדיקת גנטית להתאמת תרופות פסיכיאטריות המתבצעת ע”י לקיחה של דגימת רוק.

בהתבסס על המידע שיתקבל, מופק דו”ח שיסייע לרופא הפסיכיאטר שלך להתאים עבורך את הטיפול התרופתי.

הבדיקה משווקת ומתבצעת באמצעות שיתוף פעולה בין שתי חברות:

  • כצט הינה המשווקת בישראל של הבדיקה
  • חברת AB-Biotics
    הינה מפתחת הבדיקה, מבצעת את הבדיקות במעבדתה. גנטיקאי של חברת AB-Biotics יפיק דו”ח תוצאות של הבדיקה ויעביר אותו לידי הרופא המטפל ולמטופל.

 

ערובה לחיסיון הבדיקה

חברת AB-Biotics מתחייבת לחיסיון מוחלט. זיהוי דגימה יבוצע באמצעות קוד שיסופק על ידי הרופא. על כן, המעבדות לא תקבלנה שום מידע אודות פרטיו האישיים של המטופל מלבד קוד זה. הגישה לתוצאות האבחון הגנטי שלך שמורה לך ולרופא המטפל בך בלבד, ולא ימסרו או יחשפו לאף גורם אחר בישראל או בכל מקום אחר.

תוצאות הבדיקה וההמלצות הינן כלי דיאגנוסטי בלבד, המיועד לסייע לרופא, ואינן מחליפות את דעתו המקצועית או החלטתו של הרופא המטפל.

כצט הינה המשווקת בלבד של השירות הדיאגנוסטי לבדיקה המבוצעת ע”י ,AB-Biotics אשר תוצאותיה מיושמות בהתאם להמלצת הרופא המטפל. כצט לא תישא באחריות כלשהי בקשר לבדיקה, לתוצאותיה או לשימוש הנעשה בהם ע”י הרופא המטפל .