גבר, אל תתפשר על התפקוד המיני

17 בספטמבר 2018

הפרעות בתפקוד המיני פוגעות באיכות החיים שלך? אתה לא לבד, מרבית הגברים מעל גיל 40 סובלים מהן. אין צורך לסבול או להתבייש – יש לבעיה פיתרונות יעילים ומוכחים שיוכלו לעזור גם לך

הפרעות בתפקוד המיני פוגעות באיכות החיים שלך? אתה לא לבד, מרבית הגברים מעל גיל 40 סובלים מהן. אין צורך לסבול או להתבייש – יש לבעיה פיתרונות יעילים ומוכחים שיוכלו לעזור גם לך.

בעיות בתפקוד המיני נפוצות בקרב גברים בכל הגילאים ויכולות לפגוע באופן ניכר באיכות החיים ובתחושת הגבריות. מקור ההפרעה יכול להיות ירידה בתשוקה, הפרעה בזקפה, הפרעה בפליטת הזרע או הפרעה באורגזמה, כשהבעיה הנפוצה ביותר היא הפרעה בזקפה.

הזקפה נוצרת כשגירוי כלשהו מעורר את מערכת העצבים וגורם לתגובה של מערכת הדם, שמגבירה את זרימת הדם לפין. כדי שתיווצר זכקפה יש צורך בשילוב פעילות מערכת העצבים, ששולחת גירויים לפין, מערכת כלי הדם שמאפשרת הזרמת דם, מערכת השרירים שתורמת להרפיית כלי הדם ומילויים ומערכת שסתומים תקינה בכלי הדם שבפין שמשמרת את הזקפה לאורך זמן. הגורמים להפרעות יכולים להיות גופניים או פסיכולוגיים, אך במרבית המקרים מדובר בשילוב של השניים שגורם להפרעה. קראו עוד על בעיות אימפוטנציה וזקפה.


איך תדע אם אתה סובל מהפרעות בתפקוד המיני?

  • אם אינך יכול להגיע לזקפה לבד או עם בת זוגך
  • אם אתה לא יכול לשמור על הזקפה לאורך זמן המספיק לקיום יחסי מין
  • אם אינך יכול לסיים את המגע המיני
  • אם חלה אצלך ירידה משמעותית בחשק המיני
  • אם אתה סובל משפיכה מוקדמת במיוחד לעומת הרגיל

יש פתרון: כך אפשר לטפל בבעיות בתפקוד המיני

רופא המשפחה שלך יכול לעזור לך להתמודד עם הבעיה ולהציע לך פתרונות יעילים ובטוחים:

טיפול תרופתי: תרופות לאין-אונות כמו ויאגרה, סיאליס ולוויטרה מסייעות ב – 70% מהמקרים, אך לא תמיד מעניקות פיתרון מלא לבעיה. למרות שהפרסומים מעידים על התרופות כטיפול המושלם, אין זה כך בחלק מהמקרים ומטופלים שתלו בטיפול התרופתי תקוות רבות, יכולים להתאכזב כשאינו מצליח ולסבול מדימוי עצמי ירוד ופגיעה בתחושת הגבריות.

טיפול פסיכולוגי : ישנן שיטות שונות לטיפול פסיכולוגי בבעיה – טיפול פרטני, טיפול התנהגותי, היפנוזה, טיפול זוגי וטיפול קבוצתי.

טכניקות ותרגילים לטיפול בבעיה : ישנן טכניקות שיכולות לעזור בשיפור התפקוד המיני באופן טבעי. את הטכניקות הללו ניתן ללמוד במרפאות לטיפול בבעיות בתפקוד המיני והזוגי.

ג’ל טסטוסטרון : שימוש בג’ל טסטוסטרון הוא אפקטיבי בטיפול בבעיות בתפקוד המיני ומומלץ על ידי רופאים ברחבי העולם.

המוצרים במריחה הוכחו כיעילים בשילוב עם תרופות לאין אונות ונמצא במחקרים כי הוא משפר את הזקפה, את החשק המיני, את מצב הרוח ואת שביעות הרצון של הגברים המשתמשים בו. לג’ל יתרונות נוספים עבור כל גבר באשר הוא: הגדלת מסת השריר וחוזקו, הגדלת מסת העצם ושיפור רמות האנרגיה. השימוש בג’ל פשוט ונוח – יש למרוח אותו כל בוקר על הכתפיים, על הזרועות או על הבטן, הוא נספג במהירות וכך הדרך לחזרה לתפקוד מיני מלא מתחילה במהירות.

אז אל תתבייש, ככל שתפנה לרופא המשפחה שלך בהקדם, כך תוכל לטפל בבעיית התפקוד המיני מהר יותר וליהנות מחיי מין תקינים.


חמישה דברים שלא ידעת על הפין:

  1. לפעמים הוא לא מתחשב בך: זקפה לא הולמת היא טבעית לחלוטין, זאת משום שהפין נשלט על ידי מערכת העצבים האוטונומית בגופך, מערכת זו יכולה לגרום לזקפה גם בזמן שאתה ישן או עסוק בעבודה.
  2. אין קשר בין גודלו “במנוחה” לבין גודלו בעת זקפה: אין קשר בין גודל הפין כשהוא בזקפה לבין גודלו כשאינו בזקפה, לכן השוואות בחדר המלתחות הן חסרות טעם ולא מספקות מידע על גודל הפין האמיתי.
  3. הוא מעוצב כבומרנג: אם היית רואה צילום של גופך, היית מבחין בכך ששורשי הפין שלך יוצרים צורת בומרנג שנמשכת מהשורש הנראה של הפין לתוך עצמות האגן.
  4. הוא עלול להישבר: הפין אמנם לא מורכב מעצם, אבל הוא עלול להישבר בכל זאת. שבירתו היא מסוכנת וכואבת במיוחד אך היא נדירה.
  5. מרביתם לא עברו מילה: רק כ- 30% מהגברים בעולם עברו ברית מילה. חשוב לציין שברית המילה חשובה לשמירה על היגיינה ומניעת מחלות בקרב גברים.

תפריט נגישות

תפריט ניווטלדלג לתוכן הראשיחלק תחתוןיצירת קשרמפת אתרהצהרת נגישות